Książka „Jak sprzedawać ubezpieczenia”

Książka dla każdego agenta lub multiagenta

Wypełnij formularz kontaktowy aby otrzymać ciekawe oferty pracy

Książka „Jak sprzedawać ubezpieczenia. 100 historii agentów ubezpieczeniowych.” to efekt pracy ponad 100 agentów ubezpieczeniowych.

Ten praktyczny podręcznik z lekcjami zamkniętymi w postaci historii, jest przydatny na każdym etapie kariery w ubezpieczeniach.

Współautorzy książki o tym jak sprzedawać ubezpieczenia

Wśród współautorów którzy zdecydowali się podzielić swoimi historiami i doświadczeniem, znaleźli się:

Adela Łabęcka, Agnieszka Brewka, Agnieszka Lewandowska, Agnieszka Wasilewska, Alicja Bakuła-Kania, Andrzej Kowerdej, Aneta Szabłowska, Anita Pudliszak, Anna Jabłońska, Anna Lebida, Anna Majewska-Orlik, Ariel Goczoł, Barbara Wiśniewska, Bartosz Besser, Bartosz Borzymowski, Bartosz Kajat, Bartosz Wolski, Basia Ćwik, Beata Czorniej, Beata Gut, Beata Pająk, Borys Seweryn, Cezary Zawadzki, Dagmara Klimas, Daniel Morawski, Dariusz Sarota, Dominika Gola, Dominika Słupianek, Dorota Sztandara, Edward Michał Hładki, Emilia Taraszkiewicz-Michalska, Ewelina Kałużna, Ewelina Wasilewska, Gabriela Garnek, Irena Piątek, Ivan Krevchenko, Iwona Wlazło, Jacek Kasprzyk, Jakub Matwiejew, Jakub Szydłowski, Joanna Kuźma, Joanna Murzyn, Jola Górak, Julia Słupska, Kamil Cieplicki, Karolina Bańka, Kasia Tomkowiak, Katarzyna Budzis, Katarzyna Gługiewicz, Katarzyna Kurek, Katarzyna Marynowska, Katarzyna Mrozicka, Kinga Korzybska, Klaudia Lipska, Krzysztof Rokoszak, Łukasz Bożęcki, Maciej Dryjak, Maciej Podgórski, Magdalena Gałęska, Małgorzata Przybyło, Marcin Konopka, Marcin Kowalik, Marcin Wąsiak, Marek Machota, Mariusz Bijak, Markus Ciesielski, Marta Bartczak, Marta Jaśkowiak, Marta Małysa, Marta Szustkowska, Martyna Łukawska, Marzena Kamińska, Mateusz Bukowski, Mateusz Majerczak, Michał Elżbieciak, Monika Król, Monika Misztal, Monika Rynkowska, Monika Sperzyńska,
Monika Zmudziejewska, Patrycja Kaczmarek, Patrycja Szafarczyk, Patryk Kowalski, Paula Leśniewska, Paulina Gorgiel, Paweł Feler, Paweł Joniak, Paweł Kwiecień, Piotr Kuczeła, Przemek Rogacz, Przemysław Pająk, Przemysław Wojciechowski, Sabina Olesiak, Sebastian Adamik, Sebastian Pazdzioch, Sebastian Radek, Sebastian Solecki, Sebastian Trochas, Sławomir Biesiada, Tomasz Stelmach, Weronika Czech, Wioleta Cylwik, Wioleta Cylwik, Wojtek Kotlicki, Zbigniew Lewandowski.

Anna Lebida w swoim rozdziale w książce pisze:

„Na jednej z grup na Facebooku zrzeszających mieszkańców okolicznego miasta zadano pytanie:
gdzie znaleźć hydraulika?
Odpowiedziałam kierując się tylko wtedy pomocą, żeby sprawdzić w polisie domu czy zakres polisy obejmuje wizytę hydraulika w razie nagłej awarii.
Okazało się, że hydraulik w następnym dniu naprawił uszkodzony sprzęt. Za około 2 miesiące od tej sytuacji ta Pani skontaktowała się ze mną w celu ubezpieczenia domu i samochodu.
Pomoc-relacja-sprzedaż – to właśnie zadziałało.”

Zobacz też:

[…] Tekst o tym jak sprzedawać ubezpieczenia […]

1 rok temu

[…] Gdy już podejmiemy decyzję czy chcemy być agentem wyłącznym czy multiagentem, stajemy przed pytaniem „jak sprzedawać ubezpieczenia”. Właśnie na to pytanie odpowiadam z ponad 100 autorów – agentów ubezpieczeniowych w książce „Jak sprzedawać ubezpieczenia. 100 historii agentów ubezpieczeniowych„. Więcej o niej przeczytasz tutaj. […]

1 rok temu

[…] Na tym blogu pisałem już o książce „Jak sprzedawać ubezpieczenia. 100 historii agentów ubezpieczeniowych”. […]

4 miesiące temu

Review Książka „Jak sprzedawać ubezpieczenia”.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

About Author

Współpracuję z branżą ubezpieczeniową od 2005 roku. Jestem autorem książki "Jak sprzedawać ubezpieczenia. 100 historii agentów ubezpieczeniowych", organizatorem konferencji Szczyt Ubezpieczeniowy, autorem podcastu "Marketing i sprzedaż dla agenta ubezpieczeniowego" oraz "Praca w ubezpieczeniach". Miejscem gdzie publikuję teksty jest też Gazeta Ubezpieczeniowa. Na co dzień współpracuję z agentami, multiagencjami i towarzystwami ubezpieczeniowymi poprzez szkolenia, pozyskiwanie klientów ubezpieczeniowych i konsultacje czy mentoring.