CRM w pracy w ubezpieczeniach

CRM w pracy w ubezpieczeniach

W skrócie – CRM w pracy w ubezpieczeniach:

  • pomaga w kontakcie z klientami
  • pomaga zachować porządek w relacjach z klientami
  • pilnować że odpowiednie dokumenty – w tym dotyczące odnowień polisy zostały wysłane do klienta

Co oznacza skrót CRM?

CRM oznacza Customer Relationship Management. W kontekście ubezpieczeniowym, oznacza zarządzanie kontaktami klientów, wysyłaną do nich komunikacją (email, SMS, połączenia telefoniczne). Wiele CRMów pozwala też na odwzorowanie struktur sprzedaży w agencji ubezpieczeniowej, oraz na przypisywanie klientów do poszczególnych handlowców.

Są również CRMy w branżī ubezpieczeniowej, pozwalające na wyliczanie prowizji dla handlowców. Istnieją też CRMy wspierające agenta ubezpieczeniowego w generowaniu leadów ubezpieczeniowych, na przykład poprzez wstawienie formularza CRM na stronie www multiagencji, lub na potrzeby pozyskiwania klientów ubezpieczeniowych w social mediach.

Taki CRM nie podpowie co prawda na pytanie jak sprzedawać ubezpieczenia. Zwykle też praca w ubezpieczeniach bez doświadczenia nie oznacza pracy z CRMem.

Jakie ubezpieczenia dzięki CRM?

Przy jakich ubezpieczeniach warto korzystać z CRMa?

Odpowiedź jest prosta. Przy każdym rodzaju ubezpieczenia warto korzystać z CRMa.

Praca zdalna w ubezpieczeniach a CRM

Praca zdalna w ubezpieczeniach zdaje się byc wręcz niemożliwa bez używania programów typu CRM.

Oferty pracy w ubezpieczeniach

Poniżej znajdziesz listę ofert pracy w ubezpieczeniach


Co oznacza skrót CRM?

CRM oznacza Customer Relationship Management. W kontekście ubezpieczeniowym, oznacza zarządzanie kontaktami klientów, wysyłaną do nich komunikacją (email, SMS, połączenia telefoniczne). Wiele CRMów pozwala też na odwzorowanie struktur sprzedaży w agencji ubezpieczeniowej, oraz na przypisywanie klientów do poszczególnych handlowców.

Są również CRMy w branżī ubezpieczeniowej, pozwalające na wyliczanie prowizji dla handlowców. Istnieją też CRMy wspierające agenta ubezpieczeniowego w generowaniu leadów ubezpieczeniowych, na przykład poprzez wstawienie formularza CRM na stronie www multiagencji, lub na potrzeby pozyskiwania klientów ubezpieczeniowych w social mediach.

Taki CRM nie podpowie co prawda na pytanie jak sprzedawać ubezpieczenia. Zwykle też praca w ubezpieczeniach bez doświadczenia nie oznacza pracy z CRMem.

Jakie ubezpieczenia dzięki CRM?

Przy jakich ubezpieczeniach warto korzystać z CRMa?

Odpowiedź jest prosta. Przy każdym rodzaju ubezpieczenia warto korzystać z CRMa.

Praca zdalna w ubezpieczeniach a CRM

Praca zdalna w ubezpieczeniach zdaje się byc wręcz niemożliwa bez używania programów typu CRM.

Zobacz też podcast Praca w ubezpieczeniach.

Review CRM w pracy w ubezpieczeniach.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

About Author

Współpracuję z branżą ubezpieczeniową od 2005 roku. Jestem autorem książki "Jak sprzedawać ubezpieczenia. 100 historii agentów ubezpieczeniowych", organizatorem konferencji Szczyt Ubezpieczeniowy, autorem podcastu "Marketing i sprzedaż dla agenta ubezpieczeniowego" oraz "Praca w ubezpieczeniach". Miejscem gdzie publikuję teksty jest też Gazeta Ubezpieczeniowa. Na co dzień współpracuję z agentami, multiagencjami i towarzystwami ubezpieczeniowymi poprzez szkolenia, pozyskiwanie klientów ubezpieczeniowych i konsultacje czy mentoring.