W skrócie – CRM w pracy w ubezpieczeniach:
- pomaga w kontakcie z klientami
- pomaga zachować porządek w relacjach z klientami
- pilnować że odpowiednie dokumenty – w tym dotyczące odnowień polisy zostały wysłane do klienta
Co oznacza skrót CRM?
CRM oznacza Customer Relationship Management. W kontekście ubezpieczeniowym, oznacza zarządzanie kontaktami klientów, wysyłaną do nich komunikacją (email, SMS, połączenia telefoniczne). Wiele CRMów pozwala też na odwzorowanie struktur sprzedaży w agencji ubezpieczeniowej, oraz na przypisywanie klientów do poszczególnych handlowców.
Są również CRMy w branżī ubezpieczeniowej, pozwalające na wyliczanie prowizji dla handlowców. Istnieją też CRMy wspierające agenta ubezpieczeniowego w generowaniu leadów ubezpieczeniowych, na przykład poprzez wstawienie formularza CRM na stronie www multiagencji, lub na potrzeby pozyskiwania klientów ubezpieczeniowych w social mediach.
Taki CRM nie podpowie co prawda na pytanie jak sprzedawać ubezpieczenia. Zwykle też praca w ubezpieczeniach bez doświadczenia nie oznacza pracy z CRMem.
Jakie ubezpieczenia dzięki CRM?
Przy jakich ubezpieczeniach warto korzystać z CRMa?
- ubezpieczenia na życie
- ubezpieczenia grupowe
- ubezpieczenia od utraty dochodu
- ubezpieczenia komunikacyjne
- ubezpieczenia dla firm
Odpowiedź jest prosta. Przy każdym rodzaju ubezpieczenia warto korzystać z CRMa.
Praca zdalna w ubezpieczeniach a CRM
Praca zdalna w ubezpieczeniach zdaje się byc wręcz niemożliwa bez używania programów typu CRM.
Oferty pracy w ubezpieczeniach
Poniżej znajdziesz listę ofert pracy w ubezpieczeniach
Co oznacza skrót CRM?
CRM oznacza Customer Relationship Management. W kontekście ubezpieczeniowym, oznacza zarządzanie kontaktami klientów, wysyłaną do nich komunikacją (email, SMS, połączenia telefoniczne). Wiele CRMów pozwala też na odwzorowanie struktur sprzedaży w agencji ubezpieczeniowej, oraz na przypisywanie klientów do poszczególnych handlowców.
Są również CRMy w branżī ubezpieczeniowej, pozwalające na wyliczanie prowizji dla handlowców. Istnieją też CRMy wspierające agenta ubezpieczeniowego w generowaniu leadów ubezpieczeniowych, na przykład poprzez wstawienie formularza CRM na stronie www multiagencji, lub na potrzeby pozyskiwania klientów ubezpieczeniowych w social mediach.
Taki CRM nie podpowie co prawda na pytanie jak sprzedawać ubezpieczenia. Zwykle też praca w ubezpieczeniach bez doświadczenia nie oznacza pracy z CRMem.
Jakie ubezpieczenia dzięki CRM?
Przy jakich ubezpieczeniach warto korzystać z CRMa?
- ubezpieczenia na życie
- ubezpieczenia grupowe
- ubezpieczenia od utraty dochodu
- ubezpieczenia komunikacyjne
- ubezpieczenia dla firm
Odpowiedź jest prosta. Przy każdym rodzaju ubezpieczenia warto korzystać z CRMa.
Praca zdalna w ubezpieczeniach a CRM
Praca zdalna w ubezpieczeniach zdaje się byc wręcz niemożliwa bez używania programów typu CRM.
Zobacz też podcast Praca w ubezpieczeniach.
Review CRM w pracy w ubezpieczeniach.